7 διατροφικοί μύθοι που πρέπει να ξέρεις

Διατροφικοί μύθοι#1 Οι υδατάνθρακες παχαίνουν

Οι υδατάνθρακες αποτελούν αναγκαίο συστατικό της καθημερινής διατροφής. Αυτοί καθ’ αυτοί οι υδατάνθρακες δεν παχαίνουν. Η υπερκατανάλωση όμως είναι αυτή που παχαίνει όποια κατηγορία τροφίμου κι αν αφορά.

#2 Η χοληστερόλη των τροφών αυξάνει την χοληστερίνη του αίματος

Η χοληστερίνη του αίματος δεν αυξάνεται από την διαιτητική χοληστερόλη, αλλά κυρίως από τα κορεσμένα και trans λιπαρά που βρίσκονται στα ζωικά και επεξεργασμένα τρόφιμα.

#3 Το βραδινό γεύμα παχαίνει

Το βραδινό γεύμα δεν πρέπει να παραλείπεται ούτε κατά την φάση απώλειας βάρους. Ένα ισορροπημένο βραδινό γεύμα θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε  χωρίς να πεινάτε υπερβολικά, αντιθέτως η παράληψη του μπορεί να δημιουργήσει έντονο αίσθημα πείνας και να σας ξυπνάει κατά τη διάρκεια του ύπνου.

#4 Η φρουκτόζη έχει λιγότερες θερμίδες από την ζάχαρη

Η φρουκτόζη έχει ακριβώς τις ίδιες θερμίδες με την ζάχαρη!

#5 Ο χυμός λεμονιού βοηθάει στην καύση λίπους

Δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοια «μαγικά φίλτρα» που να δρουν στον οργανισμό κινητοποιώντας την καύση λίπους. Η ρύθμιση του βάρους εξαρτάται καθαρά και μόνο από τις θερμίδες που λαμβάνουμε από τα τρόφιμα και από τις θερμίδες που δαπανάμε με την καθημερινή δραστηριότητα.

#6 Όταν ασκούμαστε νηστικοί καίμε λίπος

Η άσκηση με άδειο στομάχι δεν θα σας ωφελήσει περισσότερο στην καύση λίπους απ’ ότι η ίδια άσκηση σε κάποια άλλη φάση της ημέρας. Επίσης αυτή η πρακτική είναι αρκετά δυσάρεστη και μπορεί να σας προκαλέσει αποστροφή από την άσκηση κάτι που δεν είναι καθόλου επιθυμητό.

#7 Τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη πρέπει να καταναλώνονται απ’ όλους

Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που δεν γίνεται ανεκτή από τους πάσχοντες από κοιλιοκάκη.  Όλοι οι υπόλοιποι υγιείς άνθρωποι πρέπει να καταναλώνουμε τα τρόφιμα που την περιέχουν γιατί εκτός του ότι δεν μας προκαλεί πρόβλημα, αποτελούν πολύ καλές πηγές βιταμινών και ιχνοστοιχείων.